Перейти к контенту

Flick

Пользователи
  • Число публикаций

    6
  • Регистрация

  • Последнее посещение

  • AMKoin

    0 [Подарить AMKoin]

Баланс оценок

0

Информация

  • Реальное имя
    Filip
  • Интересы
    Front-END, stalker and esport.

Недавние посетители профиля

Блок недавних посетителей отключен и не доступен другим пользователям для просмотра.

  1. Hi. I have problem with anim for npc in smart terrians. p0:name = "name00|a=guard" If I set ward, binocular for npc spawned with acdc its working. But npcs spawned with without acdc can only stay as guard, ward or binocular is not working simply. And second question is how campfire work?
  2. Hi! Could someone decribe how logic for npcs are working? Because my npc is chaning position to random and if he get shot game is crashing. Code frome all.spawn alife_l05_bar.ltx Перевод: Привет! Может кто-нибудь описать, как работает логика для npcs? Потому что мой NPC меняет положение на случайное, и, если его застрелят, игра рушится. Код от all.spawn alife_l05_bar.ltx and dlt_nps_1_logic.ltx. Could someone help me in this problem? (Может ли кто-нибудь помочь мне в этой проблеме?)
  3. Flick

    Universal ACDC и другие perl-скрипты

    Hi. Could someone help me with this error: FATAL ERROR! Function: stkutils::scan::get_class Line: 1920 Description: cannot find clsid for class mine_actor I'm really cant find a class for mine_actor to add it into scan.pm file. I'm sorry for writing this in english, but my russian language is bad :/.

AMK-Team.ru

×
×
  • Создать...